18 Eylül 2013 Çarşamba

BÖLÜCÜBAŞINA YAZIK(!) ETMEYİN BEYLER


PKK ve lideri Kürtçe öğreten kursların açılmasını istediler AKP’den yasa çıktı kurslar açıldı. Ne giden var ne gelen. Sinek avlamakta Kürtçe kursları. Başta BDP yöneticileri olmak üzere PKK’ya gönül verenler bile çocuklarını göndermediler Kürtçe öğrenmeye. Buna karşı PKK anadilde eğitim istiyor.
Kürtçe yayın yapan televizyon istediler, hemen yerine getirildi bu istek. Ancak Kürtçe yayın da izlenmedi Kürtlerce.
PKK, çekiliyorum, dedi. Göstermelik bir şeyler yaptılar. Militanlar çekilmeyip asayiş gücü, oluşturdular Güneydoğu kentlerinde. Yani PKK’nın polis gücü… TSK çekildi terör bölgesinden. Polis başta İstanbul olmak üzere Gezi direnişçilerine karşı konuşlanmak üzere taşındı.
Güney sınırlarımız kevgire döndü, PKK gümrük vergilerini toplamaya başladı. Ankara, Nusracı kardeşlerini rahat ettirmenin peşinde.
PKK, kaymakam ataması yapmakta, RTE ise “Ey Nobel…” diye seslenerek dünyaya ayar vermenin peşinde.
“Odam dar.”dedi Öcalan. Geniş odayı uygun gördü AKP. Bir de RTE’den armağan televizyon gönderildi. Ne de olsa aralarında bir dostluk var. İnsan yazgı arkadaşından bir televizyon esirger mi?
Bölücü başı, yalnızlıktan canım sıkılıyor, deyince hemen yanına arkadaşlar gönderdiler voleybol oynasın diye.
Hareketsizlikten canı sıkıldığını söyleyince terörist başına, anında spor aletleri postalandı.
BDP’lilerle görüşmek isteyince Öcalan, hemen yerine getirildi. Bu kez Kandil’le görüşmek istediğini söyledi. Ses yok! Yakında gerçekleşir bu da. Belki de cep telefonlarıyla görüşmekteler şu an.
BDP’liler, açılımda muhatap İmralı’dır, deyince hemen tekneler ayarlanıp Ada seferleri başlatıldı. Gelecek iletiler iskelelerde basın ordusuyla beklendi.
BDP kurulunun İmralı’dan getireceği iletiler yetersiz olacak ki, bölücü başı basın toplantısı düzenlemek istiyor. Şimdilik bir şey yok, ama yakında bu da olur.
Türk bayraklarını tahrik unsuru görüp toplattı AKP hükümeti. PKK kendi paçavralarını çekti göndere.
PKK öldürülen teröristler için sözde şehitlik yaptılar. Törenle açtılar burayı. Ama ayıp ettiler törende. AKP’den bir yetkili çağırmadılar kurdeleyi kesmek için. AKP yöneticileri gücenmiştir buna, ancak belli etmediler gönül kırıklıklarını. Olsun, başka açılışlarda çağrılırlar.
Eski bir bakan “Allah verdikçe veriyor.” Demişti. AKP de verdikçe veriyor PKK’ya. Ödün verdikçe yeni ödünler sırada beklemekte.
Öcalan serbest kalıp siyaset yapmak istiyor. Nerede mi? Kuracağı uydu devletin başında. Ey AKP’liler yazık etmeyin bölücü başına! Bunca dostluğunuz, yazgı arkadaşlığınız var. Çıkarıverin dışarıya gezsin dünya gözüyle memlekette.
Ha, unutmadan söyleyeyim. Şu anda sıfır komşu bıraktınız. Hiçbir komşunun yüzüne bakacak durumunuz yok! Buna AKP kongresinde ağırladığınız Hamas da dâhil. Eğer Öcalan’ın uydu devleti kurulursa bir kapınız var demektir. Komşuluk ilişkileriniz iyi olur. Çünkü göbek bağınız aynı merkeze bağlı…
                                                           Adil Hacıömeroğlu
                                                           17 Eylül 2013


1 yorum:

  1. Güneydoğu bölgesinde PKK egemenliği ; sözde güvenlik güçleriyle , mali denetimleriyle , vergi ve haraç toplamalarıyla ; TSK 'nin ve Türk polisinin çekilip , yerini PKK militanlarına bırakmasıyla belli ediyor ki bir KÜRT ÖZERK BÖLGESİ fiilen oluşturulmuş. Apo ; bunun bilinci içinde daha çok avantajlar peşinde. Serbest kalıp , siyasete atılmayı kafasına koymuş. AKP ' nin acz içinde oluşundan , dış destekler de bulmuş durumda Apo. Ülkemiz için bu onur kırıcı durum Adil Haciömeroğlu'nun yazısı ile göz önüne seriliyor. Teşekkürler!

    YanıtlaSil