Seni düşünürüm geceler boyu
Beni anlamaya yetmez her duyu
Benzeri bulunmaz güzeldir huyu
Gün geçtikçe sevdam başımdan aşar
Görenler halime derinden şaşar
Sıcaklığın ağustosta
bulunmaz
Ufkum geniş yıllar yılı
varılmaz
Tadın güzel yaşam boyu
doyulmaz
Gün geçtikçe sevdam
başımdan aşar
Görenler halime derinden
şaşar
Menekşemsin, manolyamsın koklarım
Altınımsın, hazinemsin saklarım
Saat geçmez halin nedir yoklarım
Gün geçtikçe sevdam başımdan aşar
Görenler halime derinden şaşar
Adil der ki mutluyum ki
sen varsın
Gönül verip bağlandığım
tek yarsın
İncecik belini kollarım
sarsın
Gün geçtikçe sevdam
başımdan aşar
Görenler halime derinden
şaşar.
Adil Hacıömeroğlu
13 Ocak 2000
Değerli Adil öğretmenim,
YanıtlaSilYüreğin samimiyetini ve sevinin değerini çok içten anlatan, insanın ruhuna dokunan anlamlı bir şiir olmuş. Duyguların sadeliği satırlara ayrı bir güzellik katmış. Kaleminiz var olsun🙏🏻📚.Gönlünüze sağlık. 👏👏✨🌺