DERİN ÖZLEM


Dokuz yıldır özleminden eridim

Karlar yağdı yolumuza kürüdüm

Her şeyimdin, peşin sıra yürüdüm

Kanadım kırıldı, yitik sensizim

Gök kubbe altında yalnız, öksüzüm

 

Geceme ışıktın, günüme renktin

Yüreğin kavrulmuş, kendime denktin

Düşüncen berraktı, sözle mihenktin 

Kanadım kırıldı, yitik sensizim

Gök kubbe altında yalnız, öksüzüm

 

Sahrada kalmıştım, suya hasrettim

Hissettim ki ceylan benim kısmetim

Yâre deli olmak benim kısmetim

Kanadım kırıldı, yitik sensizim

Gök kubbe altında yalnız, öksüzüm

 

Adil’im yüreği kanar derinden

Bedenimi böldün orta yerinden

Gözlerim yaş doldu baktım gerinden 

Kanadım kırıldı, yitik sensizim

Gök kubbe altında yalnız, öksüzüm

                        29 Temmuz 2004

 

 

 

 

2 yorum:

  1. Güzel bir şiir okudum. Tebrikler . Duyguların daim güzel olsun.

    Duygusal şair
    l

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birisine duyulan özlem insana ait en güçlü ve derin duygudur.Yürekte özlem varsa o kalp üşür.İçten içe ağlayışın ,kaybedilişin , yüce sevginizin , yüreğinizden kaleme dökülüşü.Sevginiz hep yüreğiniz de var olsun .Anlatımlarınız kadar duygu yüklü şiirlerinizde olağanüstü hocam sağlıkla kalınız .👏👏🌼💙🙏🏻Fulya Kırımoğlu

      Sil