KANAYAN YÜREK


Dokuz yıldır özleminle eridim

Karlar yağdı yolumuza kürüdüm

Her şeyimdin, peşin sıra yürüdüm

Kanadım kırıldı, yitik sensizim

Gök kubbe altında yalnız, öksüzüm

Geceme ışıktın, günüme renktin

Yüreğin kavrulmuş, kendime denktin

Düşüncen berraktı, tinsel mihenktin

Kanadım kırıldı, yitik sensizim

Gök kubbe altında yalnız, öksüzüm

Sahrada kalmıştım, suya hasrettim

Hissettim ki ceylan benim kısmetim

Yâre deli olmak benim hikmetim

Kanadım kırıldı, yitik sensizim

Gök kubbe altında yalnız, öksüzüm

Adil’im yüreğim kanar derinden

Bedenimi böldün orta yerinden

Gözlerim yaş doldu, baktım gerinden 

Kanadım kırıldı, yitik sensizim

Gök kubbe altında yalnız, öksüzüm

                                Adil Hacıömeroğlu

                                29 Temmuz 2002

 

 

 

 

 

1 yorum:

  1. Adil Öğretmenim,

    Kanayan bir yüreğin sessiz çığlığı satırlara öyle içten sinmiş ki; acı, sevda ve kırgınlık insanın yüreğine dokunuyor. Bazı yazılar okunmaz, hissedilir…
    Sözcüklerinizin arasındaki ince hüzün, unutulmaya yüz tutmuş merhameti ve samimiyeti yeniden hatırlatıyor.Hayat geçip gidiyor belki ama böylesine içten duygular zamana yenilmiyor.

    Kaleminizi gönülden kutluyorum.👏👏📚Saygılarımla…

    YanıtlaSil