Seni sevmek neşe idi canıma
Eridin, inceldin, aktın kanıma
İsterdim hep otursan yanıma
Naz etme esmerim, bekletme beni
Türlü bahaneler çoğalıp
artar
Derdimi büyütür, mislini
katar
Yüreğim narindir içine
atar
Naz etme esmerim, tüketme
beni
Ateşsin içimde yanar tütersin
Zaman olur beni yana atarsın
Vakit tamam oldu elim tutarsın
Naz etme, esmerim özletme beni
Adil’im düşüncem uludur
benim
Maralın gidişi yolumdur
benim
Kekliğim solumda kolumdur
benim
Naz etme, esmerim
çıldırtma beni
Adil Hacıömeroğlu
21 Aralık 2005
Değerli Adil öğretmenim,
YanıtlaSilBazı sözler dudaktan değil, doğrudan yürekten dökülür…
Sevdanız satırlara öyle işlemiş ki, insan okurken kendi yüreğinin sesini duyuyor. Bu şiir de sevda;
nazın ardına saklanmış ince bir sitemle, kırılmadan kırılan bir kalbin en sessiz hâlini anlatıyor.
İncelikli , zarif kaleminiz var olsun..👏👏🥀✨🍀
Şiir kitabınızı bekliyoruz..🙏🏻📚