NAZ ETME


Seni sevmek neşe idi canıma

Eridin, inceldin, aktın kanıma

İsterdim hep otursan yanıma

Naz etme esmerim, bekletme beni

Türlü bahaneler çoğalıp artar

Derdimi büyütür, mislini katar

Yüreğim narindir içine atar

Naz etme esmerim, tüketme beni

Ateşsin içimde yanar tütersin

Zaman olur beni yana atarsın

Vakit tamam oldu elim tutarsın

Naz etme, esmerim özletme beni

Adil’im düşüncem uludur benim

Maralın gidişi yolumdur benim

Kekliğim solumda kolumdur benim

Naz etme, esmerim çıldırtma beni

                        Adil Hacıömeroğlu

                        21 Aralık 2005

 

 

 

1 yorum:

  1. Değerli Adil öğretmenim,

    Bazı sözler dudaktan değil, doğrudan yürekten dökülür…
    Sevdanız satırlara öyle işlemiş ki, insan okurken kendi yüreğinin sesini duyuyor. Bu şiir de sevda;
    nazın ardına saklanmış ince bir sitemle, kırılmadan kırılan bir kalbin en sessiz hâlini anlatıyor.
    İncelikli , zarif kaleminiz var olsun..👏👏🥀✨🍀
    Şiir kitabınızı bekliyoruz..🙏🏻📚

    YanıtlaSil