GÜZELİN TUTSAĞIYIM

 

Güzelin tutsağıyım, kolay mı sanıyorsun

Yüreğimdeki odu söner mi sanıyorsun

Özlemin içimde çığlar gibi büyürken

Verdiğin acıları geçer mi sanıyorsun

Yıllardır bekliyorum yüreğimde büyüdün

Nice fırtınalarda peşin sıra sürüdün

Gece gündüz demeden bir emeli ararken

Çoğu zaman yolumda tek başıma yürüdüm

Bunca zaman severim, yine de seveceğim

Dağlar geçit vermezse gonca gül sereceğim

Sevime kavuşmayı sabırsızca beklerken

Mazinin defterini topyekûn sileceğim

                                Adil Hacıömeroğlu

                                14 Şubat 2004

 

 

1 yorum:

  1. Değerli Adil öğretmenim ,
    Şiirde sevda, insanın gönüllü kabullenmesi gibi derin ve etkileyici anlatılmış. Özlem, sadakat ve yalnızlık duygusu sizin güzel Türkçe’nizle birleşince ortaya ruhu olan çok güzel bir eser çıkmış. Özellikle bekleyişin insanı olgunlaştıran yönü çok anlamlıydı.İnce ve zarif kaleminizin mürekkebi hiç bitmesin..👏👏📚✨🌿Saygılarımla…Esen kalınız..🙏🏻🥀

    YanıtlaSil