YAZIKLAR OLSUN


Bunca yıl bekledim, çok sevdim seni

Verdiğim emeğe yazıklar olsun

İnatçı davrandın, hep üzdün beni

Çektiğim acıya yazıklar olsun

Gündüzde güneştin, gecede aydın

Bir yıldız misali elimden kaydın

İyiyi bilmedin, kötüyü saydın

Çaldığın ömrüme yazıklar olsun

On yıldır tinime girdin derinden

Bağladın kendine yaşam yerimden

Hayalin, gerçeğin gitmez serimden

Böyle kurallara yazıklar olsun

Adil’im yüreğin zayıf düşünce

İnsan sevmeyenler ermez bilince

Bu normal değil ki ayrı düşünce

Böyle insanlığa yazıklar olsun

                        Adil Hacıömeroğlu

                        21 Aralık 2005

 

 

2 yorum:

  1. Adil Öğretmenim,

    Sitemle kırgınlığın, hayal kırıklığının ve içten gelen bir serzenişin derinden hissedildiği etkileyici bir şiir olmuş. İnsanın en büyük yıkımı, vicdanının sessizliğe gömülmesidir. Kaleminiz; susanların iç sesi, unutanların aynası olmuş.Duyguların samimiyeti satırlara yürekten yansımış. Hikmetli kaleminiz var olsun.👏👏 📚🍀✨Gönlünüze sağlık.🙏🏻🌹🌿🌼Esen kalınız..Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  2. Yalnız var ya bu şiiri Ferdi baba yaşasa ve bestelese tam damarlık bir şarkı olurdu. Çektiğim acıya yazıklar olsun, çaldığın ömrüme yazıklar olsun.Bana sor yanlızlığı, ayrılığı bana sor,mutluluğu tanırsın mutsuzluğu bana sor.Vay vay vayyy...

    YanıtlaSil