Bunca yıl bekledim, çok sevdim seni
Verdiğim emeğe yazıklar olsun
İnatçı davrandın, hep üzdün beni
Çektiğim acıya yazıklar olsun
Gündüzde güneştin, gecede
aydın
Bir yıldız misali elimden
kaydın
İyiyi bilmedin, kötüyü
saydın
Çaldığın ömrüme yazıklar
olsun
On yıldır tinime girdin derinden
Bağladın kendine yaşam yerimden
Hayalin, gerçeğin gitmez serimden
Böyle kurallara yazıklar olsun
Adil’im yüreğin zayıf
düşünce
İnsan sevmeyenler ermez
bilince
Bu normal değil ki ayrı
düşünce
Böyle insanlığa yazıklar
olsun
Adil Hacıömeroğlu
21 Aralık 2005
Adil Öğretmenim,
YanıtlaSilSitemle kırgınlığın, hayal kırıklığının ve içten gelen bir serzenişin derinden hissedildiği etkileyici bir şiir olmuş. İnsanın en büyük yıkımı, vicdanının sessizliğe gömülmesidir. Kaleminiz; susanların iç sesi, unutanların aynası olmuş.Duyguların samimiyeti satırlara yürekten yansımış. Hikmetli kaleminiz var olsun.👏👏 📚🍀✨Gönlünüze sağlık.🙏🏻🌹🌿🌼Esen kalınız..Saygılarımla..
Yalnız var ya bu şiiri Ferdi baba yaşasa ve bestelese tam damarlık bir şarkı olurdu. Çektiğim acıya yazıklar olsun, çaldığın ömrüme yazıklar olsun.Bana sor yanlızlığı, ayrılığı bana sor,mutluluğu tanırsın mutsuzluğu bana sor.Vay vay vayyy...
YanıtlaSil